Het nieuwe seizoen is weer van start gegaan. Zo ook de sponsorcommissie.

Zoals waarschijnlijk al bekend bestaat de sponsorcommissie nu uit Jos Boone (bestuurlijke zaken, hoofd- en pakketsponsors), Jordi Suurmond (wedstrijdballen en notulist), Marjelle Jacobsen (jeugdverloting en andere sponsors benaderen), Jaap Allaart (administratieve ondersteuning en TV reclames) en Bert Riemens (Toernooisponsors, excel lijsten, kleding).
Maar er is altijd ruimte voor iemand erbij. Dus als u het leuk vind om bedrijven te benaderen of op een andere manier de sponsorcommissie wilt versterken horen we dat natuurlijk graag.

Het wedstrijdballenbord is weer vernieuwd. Met daarop veel bekende namen, maar ook een oude bekende. Sinke schoenmode (ruitersport gaat binnenkort uit het assortiment) is er weer bij. Ook is er een nieuwe sponsor bij gekomen: Vigiles Brandveiligheid. De werkgever van Jasper Wilderom.
We bedanken alle wedstrijdbalsponsoren voor hun bijdrage.

Vigiles adviseert zowel overheden als het bedrijfsleven in brandveiligheid vraagstukken. Ze hebben kennis over brandveiligheid in de breedste zin van het woord: audits (naar aanleiding van inspecties door de overheid), brandcompartimentenring/scheidingen, het ontwerp van brandbeveiligingsinstallaties (programma’s van eisen) en bouwbegeleiding, veilig vluchten, etc.

Han Wondergem heeft een mooie standaard gemaakt voor de wedstrijdbal sponsor. Hartelijk dank Han. Ziet er prima uit.
Deze standaard komt bij wedstrijddagen van het 1e elftal op het veld of op het plein voor de kantine te staan zodat iedereen goed kan zien wie de balsponsor van deze wedstrijd is.

.

Weeral 2 maanden geleden speelde het 1e elftal tegen ADO den Haag. Dit was voor de VVS weer een leuk en gezellig evenement.
Hiervoor hebben we ook weer heel veel ondersteuning gekregen van diverse sponsoren en hebben we de kosten van deze wedstrijd binnen de perken weten te houden. Nogmaals aan iedereen die hier op welke manier dan ook aan heeft meegeholpen hartelijk dank.

Aan het eind van vorig seizoen zijn met behulp van de sponsor Stevan van Oosten van SVO-schoonmaak en een aantal vrijwilligers van de VVS alle reclameborden schoongemaakt. Ook hier zijn we weer dank verschuldigd aan allen die hiermee hebben geholpen.

Als er een vraag voor sponsoring bestaat, voor kleding of materialen of op een andere manier in natura, neem dan aub contact op met 1 van de leden van de sponsorcommissie. We kunnen dan samen kijken wat er mogelijk is.

Als iemand een nieuwe sponsor weet dan horen we dat natuurlijk ook graag. We willen het hoofdveld graag geheel rondom voorzien van reclameborden en vlaggen. Ook op het gebied van kleding zijn we altijd op zoek naar nieuwe sponsors zodat we alle leden en hun begeleiding kunnen voorzien van mooie en degelijk kleding.