Voetbalseizoen 2017 – 2018

Het voetbalseizoen 2017 – 2018 komt eraan.

Na veel kritiek door de voetbalverenigingen richting de KNVB over de start van het vorige seizoen, is er besloten om de start van het seizoen naar achter te schuiven.  Op deze manier kan er van de schoolvakanties genoten worden, zonder dat de voetbalverenigingen een te kort aan voetballers hebben aan het begin van het voetbalseizoen.

Op deze manier kan er een eerlijke start gemaakt worden met de competitie. De zomer is een mooie tijd om conditie bij  te schaven en blessures te laten behandelen.

Als je fit wilt blijven is het belangrijk om te blijven bewegen. Op de volgende site staan tips om fit te raken voor het nieuwe seizoen: www.neveroffside.nl/zo-blijf-je-in-topconditie-tijdens-de-zomerstop

Genieten van alle dingen van de dag, ontspannen en weer opladen voor het nieuwe seizoen.

Een ieder een prettige vakantie en tot volgend seizoen.

Sportmasseur

Jos Tuns