Zoals velen jullie wel hebben gezien is er nogal wat activiteit geweest tav sponsoring.

In de kantine is de rand boven de bar gevuld met sponsorplaatjes van de pakket sponsoren. De lange zijde is mooi gevuld. We hopen natuurlijk dat we de korte zijde ook nog kunnen vullen met sponsorbordjes.

Ook is er weer een akkoord met Emte Van Der Hoofd als hoofdsponsor van de jeugdtoernooien. Jan van der Eijk heeft weer toegezegd om de hoofdprijs van de rommelmarkt weer te sponsoren.

In de loop van het seizoen zijn er een aantal borden en tv reclames bij gekomen.

Cafe In De Gouwe Gheijt – Grijpskerke – bord + tv.
Campingshop Clarijs & Bikebags – Serooskerke – bord
Damen Schelde Naval Shipyards B.V. – Vlissingen – 2 borden
Riool techniek zeeland – Serooskerke – bord
Strandpaviljoen Berkenbosch – Oostkapelle – TV
Bouwcenter Logus – Vlissingen – Bord + TV
Autoschadeteam BV – Middelburg – Bord
Drukkerij van Keulen – Serooskerke – Bord

Ook zijn vele jeugdteams al voorzien van nieuwe kleding.
Bij de start van het nieuwe seizoen hebben we het streven om alle jeugdteams van de nieuwe blauw-zwarte kleding.
In de kantine hangt inmiddels een mooie lijst die op de nieuwjaarsreceptie is aangeboden.

Hiervoor danken we onderstaande sponsors.
JO11-1 Veere – Bed en Brood  – Veere
MO11-1 Veere – Aannemingsbedrijf Geldof – Middelburg
JO11-1 Seroos  – Tandartsenpraktijk Kunst – Middelburg
JO13-2 – Waepen van Veere – Veere
JO15-1 – Voorzijde Plus Corbijn – Vrouwenpolder – Achterzijde Aannemingsbedrijf Geldof – Middelburg
JO15-2 – Voorzijde Aannemingsbedrijf Geldof – Middelburg-  Achterzijde Plus Corbijn – Vrouwenpolder
JO17-2  – Aannemersbedrijf Francke – Oostkapelle
JO19-1 – Autobedrijf en Carwash Veersedam – Vrouwenpolder.
De elftalfoto’s van de jeugdteams kunt u terug vinden on onze site: https://vvserooskerke.nl/jeugd/teams/

Al met al heel veel positief nieuws.

Mede namens het bestuur en alle leden danken we al onze sponsoren voor de ondersteuning van onze vereniging in welke vorm dan ook.

De sponsorcommissie.