Vanaf vandaag kan er weer gestemd worden op de VV Serooskerke. Leden van Rabobank Walcheren/Noord-Beveland mogen tijdens de Rabobank Clubkas Campagne stemmen op hun favoriete clubs. Stemmen kan tot en met 16 april 2018!

Via de Rabobank Clubkas Campagne steunt Rabobank Walcheren/Noord-Beveland 401 verenigingen en stichtingen. Onder het motto ‘een aandeel in elkaar’ maken ze verbinding met klanten, leden en de samenleving. Tijdens de Clubkas Campagne verdeelt Rabobank Walcheren/Noord-Beveland maar liefst €165.000,- onder de verenigingen en stichtingen die klant en lid zijn. Niet de bank zelf, maar de leden verdelen dit budget.

Ieder lid ontvangt vijf stemmen, waarvan zij er twee op dezelfde club mogen uitbrengen. Deze stemmen zijn geld waard. Alle leden krijgen per post een persoonlijke stemcode toegestuurd. De stemkaarten worden uiterlijk 3 april bezorgd.

Via deze link kan er gestemd worden.