Zaterdag 24 februari mochten de mannen van Seroos 2 eindelijk weer voetballen voor de competitie, de eerste competitiehelft was goed afgesloten en dus was het belangrijk om deze goede lijn door te zetten in de tweede helft van de competitie. Na de bespreking en een goede warming up kon de wedstrijd beginnen.

De wedstrijd begon wat slordig aan de kant van Serooskerke, Vck begon in te zakken en die slordigheid zorgde ervoor dat we er lastig doorheen kwamen en door balverlies kon Vck zo nu en dan op een gevaarlijke plek de bal overnemen. Echte kansen kwamen er niet van. Naarmate de wedstrijd vorderde gingen we beter voetballen, er werd nu met vlagen goed gecombineerd en we waren veel in balbezit. Maar Vck stond goed te verdedigen waardoor dit balbezit helaas niet werd  omgezet in veel kansen waardoor er eigenlijk weinig gebeurde in de eerste  helft. We gingen dan ook de rust in met een 0-0 stand.

De tweede helft begon totaal anders als de eerste helft, beide teams speelden op de aanval waardoor er veel ruimte vrijkwam op het veld. Vck was de eerste die hier gebruik van maakte, de spits werd diep gestuurd en werd neergehaald buiten de zestien meter, maar de scheidsrechter had dit anders gezien en zo werd er gefloten voor een pingel. Jordi ging naar de verkeerde hoek en zo stonden we eigenlijk opeens met 1-0 achter. Gelukkig kwamen we al snel terug in de wedstrijd, de bal werd diepgegeven naar de rechter kant en kwam bij Tiemen terecht, Tiemen aarzelde geen moment en schoot de bal keihard in de korte hoek achter de keeper, 1-1! Na de gelijkmaker bleven we goed doorvoetballen en zo ontstonden er al snel meer kansen, Tiemen werd bereikt op het middenveld en kon aan beide kanten mensen diepsturen richting de keeper, maar hij besloot om het zelf te proberen en schoot de bal prachtig over de keeper heen voor zijn tweede van de middag, 1-2! Doordat het tempo aardig hoog was in de tweede helft werden de ruimtes op het veld steeds groter en hier konden wij van profiteren. De opgekomen Niels werd aan de linkerkant diep gestuurd en kon met een voorzet Jannick oog in oog met de keeper zetten, Jannick schoof de bal gemakkelijk langs de keeper en dit bracht ons op een comfortabele voorsprong van 1-3. Hierna kwam Vck er nog wel een keer gevaarlijk uit, door een slordigheidje in de verdediging kwam opeens de spits vrij voor de goal, maar deze schoot de bal op de paal waardoor de wedstrijd ook eindigde in een 1-3 stand.

Volgende week staat de erg belangrijke wedstrijd tegen Kapelle op het programma. Het verslag van deze wedstrijd zal geschreven worden door Tiemen.