Voor komend seizoen dreigt Seroos zijn enige vrouwenelftal in de senioren te gaan verliezen. Vooralsnog hebben de vrouwen van ST Serooskerke – Veere geen trainer en ook geen leider. Daarom willen veel dames hun lidmaatschap opzeggen en bij een andere club gaan voetballen. Dat zou natuurlijk ontzettend zonde zijn en daarom deze noodoproep.

Willen jullie ALSJEBLIEFT dit verzoek in overweging nemen en, misschien met een groepje om toerbeurt trainingen geven, voor deze dames ook komend seizoen tot een seizoen maken, waarin zij met plezier hun geliefde sport kunnen bedrijven bij de mooiste en gezelligste voetbalvereniging?

De dames hopen dat iemand dit ziet zitten. Zij zijn een heel leuk en enthousiast team en hopen volgend seizoen te kunnen blijven bestaan. Aan de dames zal dit in ieder geval niet liggen.

Denk alsjeblieft niet dat een ander wel op dit verzoek zal reageren, want die ander denkt misschien ook zo, met als resultaat dat niemand reageert…

Bel of stuur een e-mail naar Kees Joosse. Zijn nummer is 06 – 81 25 69 63 en zijn e-mailadres is cpjoosse@zeelandnet.nl

Alvast hartstikke bedankt!