Voetbalvereniging Serooskerke heeft 3 wedstrijdvelden, 2 trainingsvelden en 8 kleedkamers.

Het hoofdveld is in seizoen 2008-2009 volledig gerenoveerd, met een nieuwe grasmat, nieuwe goals, nieuwe reclameborden en een nieuw pad langs het veld.

Vanaf het seizoen 2012-2013 kan Serooskerke gebruik maken van een derde wedstrijdveld en een nieuw trainingsveld.

Het adres van Sportpark Noordhout:

Kadetweg 4
4353 SJ Serooskerke
Kantine: (0118) 59 24 42

Als gevolg van de aanleg van de N57 langs ons sportpark is de bereikbaarheid van ons sportpark enigszins gewijzigd. De routeplanners geven ook nog niet allemaal de juiste richting aan.

Komend vanuit Vrouwenpolder (over nieuwe N57):
Rijdt u over de N57 vlak voor Serooskerke bij de 1e rotonde rechtdoor. U komt dan voorbij de molen (links) en even later ziet u ons sportpark rechts liggen. U rijdt door tot de volgende rotonde, neemt de 1e afslag rechts en bij de volgende rotonde weer de 1e afslag rechts. U rijdt dan de doodlopende weg (parallelweg) in (rechtdoor) en treft het sportpark aan uw linkerzijde.

Komend vanaf Middelburg (over nieuwe N57):
U rijdt over de A58, u neemt vervolgens afslag 38 Domburg, Veere, Serooskerke(N57). Houdt rechtdoor richting Domburg aan en neem de afslag Serooskerke (bij de 2e rotonde vanaf de snelweg, 3e afslag). Bij de volgende rotonde weer de 1e afslag rechts.
U rijdt dan de doodlopende weg in (rechtdoor) en treft het sportpark aan uw linkerzijde.