Zoals gebruikelijk werd na de sponsorloop de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie gehouden. Deze is goed bezocht door leden, vrijwilligers, mensen die Seroos een warm hart toedragen en sponsoren. Tijdens de toespraak van onze voorzitter werd de vrijwilliger van het jaar 2019 bekend gemaakt. Deze eretitel ging dit jaar naar, zoals Hans het verwoordde: ‘motor van de vereniging’, Jacco Riemens. Hij is wedstrijdsecretaris bij de jeugd in de ruimste zin van het woord, nauw betrokken bij de startdagen, drijvende kracht achter de sponsorloop, regelt toernooien en nog veel meer “gewoon” tussendoor. Jacco, van harte gefeliciteerd!

Bram Vader was aanwezig en maakte verschillende foto’s.

Ook de foto’s van de sponsorloop en de oefenwedstrijd tegen Veere zijn nu via onze website te bekijken.