Zaterdag 24 augustus was het dan zover, het kunstgrasveld werd officieel geopend door wethouder de Jonge. Hij verrichte samen met onze oud-voorzitter Hans van den Broeke de officiële opening. Na korte toespraken van Henk Wondergem (voorzitter), Hans van de Broeke en wethouder de Jonge, wat het de wethouder die door te scoren het veld in gebruik nam.

Zij waren samen met de spelers van Serooskerke 1 en SSV ‘65 1 en jeugdspelers van de SJO Serooskerke Veere door de mooie blauwwitte ballonnenboog het veld opgekomen.

We gaan als vereniging Serooskerke en SJO Serooskerke Veere veel plezier beleven aan dit veld.

Op dit moment is het nog even inschikken omdat veld 4 net is ingezaaid, maar als ook dit veld weer gebruik kan worden hebben we een prachtige accommodatie waar we trots op kunnen zijn.

Na de wedstrijd hebben we op informele wijze nog afscheid genomen van onze voorzitter Hans van den Broeke, hij is 19 jaar voorzitter geweest dus alle reden om hier aandacht aan te besteden. Na het uitreiken van het cadeau namens de VV Serooskerke werd Hans gejonast en werd er weer een mooi feestje gevierd.

Hans bedankt voor je 19 jaar voorzitterschap en nogmaals gefeliciteerd met het erelidmaatschap van onze club.

Met dank aan Irene Overbeeke zijn er ook foto’s van de opening. Waar ook afscheid werd genomen van mede-hoofdsponsor Vergezogt. Fre, ook jij bedankt voor de vele jaren als hoofdsponsor.

Bestuur VV Serooskerke