Vanaf vandaag kan er weer gestemd worden voor de jaarlijkse Rabo ClubSupport campagne. Help jij onze mooie club? Draag dan je steentje bij door voor 24 september te stemmen op Voetbalvereniging Serooskerke.

Doel
Momenteel is er een werkgroep bezig om de aanleg van een pannakooi voor te bereiden. Daarnaast is er ten aanzien van de verduurzaming van ons clubgebouw de knoop doorgehakt en zullen er warmtepompen worden geïnstalleerd. Zoals het er nu naar uit ziet zullen beide projecten aankomend seizoen gerealiseerd gaan worden. Hier kunnen we nog wel wat extra middelen uit Rabo ClubSupport voor gebruiken.

Hoe kan ik stemmen?

Klik op deze link om te stemmen via de website.

Je kunt ook inloggen in de app of de website www.rabo-clubsupport.nl. Via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport.
Je hebt in totaal 3 stemmen om uit te brengen, daarvan kun je er maximaal 1 aan dezelfde club geven.

Namens de vereniging zijn wij je dankbaar voor je stem!