Afgelopen zaterdag werd de traditionele nieuwjaarsreceptie gehouden in de kantine op Sportpark Noordhout. Onder het genot van een hapje en een drankje werd er ook geluisterd naar een terugblik op het jaar 2023 door voorzitter Hans van den Broeke. Een terugblik die bij menig supporter tot de verbeelding sprak vanwege de vele activiteiten rondom het 75-jarig jubileum van onze club, het 5-jarig jubileum van de SJO en het kampioenschap van Serooskerke 1. De jubileumcommissie werd speciaal in het zonnetje gezet met een bloemetje.

Een ander hoogtepunt van de nieuwjaarsreceptie is zoals elk jaar de bekendmaking van de vrijwilliger van het jaar. Tijdens de speech van Hans druppelden er verschillende vrienden en familieleden het clubhuis binnen, maar er ging nog geen lampje branden bij de huidige aanvoerder van Serooskerke 1. De speler die ooit zijn carrière begon bij Serooskerke, maar al snel de jeugdopleiding verliet voor een avontuur bij verschillende BVO’s, is altijd jeugdtrainer gebleven en daarnaast betrokken gebleven bij het wel en wee van de vereniging. Momenteel is hij ook nog eens lid van de jeugdcommissie. We hebben het dan natuurlijk over Ruben Hollemans. Hij mag zich ‘Vrijwilliger van het Jaar 2023’ noemen. Van harte gefeliciteerd!

Tot slot werd er ook kort vooruitgeblikt op het nieuwe jaar. In 2024 wordt er begonnen met de aanleg van een kunstgrasveld. Een geweldig vooruitzicht voor al onze leden en een bekroning op het werk dat hiervoor al door verschillende vrijwilligers verricht is. Zodra de weersomstandigheden het toelaten kan het voetbalseizoen weer hervat worden. We hopen jullie dan ook snel weer allemaal te zien langs de lijn en omstreken!