Afgelopen zaterdag is de jeugd het seizoen begonnen met een startdag in Veere. Aanstaande zaterdag 31 augustus beginnen ook de officiële wedstrijden weer voor de jeugd.

Afgelopen seizoenen hebben we de thuiswedstrijden van de JO7 t/m JO12 geclusterd per kwartaal op één complex. Er werden meer wedstrijden ‘s morgens op één complex gespeeld, het was drukker en gezelliger op het complex en in de kantine. Ook dit seizoen voeren wij dit weer door voor deze leeftijdscategorieën.

De verdeling (JO7 t/m JO12) is als volgt:

Fase 1: tot herfstvakantie: Serooskerke
Fase 2: herfstvakantie tot kerstvakantie: Veere
Fase 3: kerstvakantie tot eind maart: Serooskerke
Fase 4: eind maart tot zomervakantie: Veere

Voor de oudere jeugd (O13 t/m O19) hanteren we nog wel het halfjaar systeem. Een aantal teams spelen de thuiswedstrijden tot de kerstvakantie in Veere en een aantal teams spelen tot de kerstvakantie in Serooskerke. Na de kerstvakantie wisselen deze teams van complex.

De verdeling is als volgt:

JO13, JO14 + MO15: tot kerstvakantie in Veere, na kerstvakantie in Serooskerke.
JO16 + JO19: tot kerstvakantie in Serooskerke, na kerstvakantie in Veere.

Het bestuur van SJO Serooskerke/Veere