De afgelopen periode hebben leden van de Rabobank de mogelijkheid gehad om hun stem uit te brengen voor de Rabo ClubSupport. Onze vereniging ontvangt een geweldig bedrag van €1816.45! De opbrengst zal worden gebruikt voor de aanleg van een pannakooi en de verduurzaming van onze accommodatie:

Ons doel
Momenteel is er een werkgroep bezig om de aanleg van een pannakooi voor te bereiden. Daarnaast is er ten aanzien van de verduurzaming van ons clubgebouw de knoop doorgehakt en zullen er warmtepompen worden geïnstalleerd. Zoals het er nu naar uit ziet zullen beide projecten aankomend seizoen gerealiseerd gaan worden. Hier kunnen we nog wel wat extra middelen uit Rabo ClubSupport voor gebruiken.

We bedanken de Rabobank voor het mooie initiatief en de bijdrage. Daarnaast willen we iedereen bedanken die op ons gestemd heeft!