Zaterdag 9 november stond de uitwedstrijd tegen Walcheren op het programma. Na de strijd van vorige week tegen Bruse Boys, die 3 punten opleverde, was het aan de mannen van Gerrit om dit een goed vervolg te geven In Vlissingen. Bij een overwinning zou Seroos de positie in de subtop verstevigen.

Gerrit stuurde de volgende elf het veld in:
Jordi, Robbie, Jorden, Jasper, Niels, Lennart, Bjorn, Sil, Maikel, Aron, en Tiemen. Op de bank namen Dennis, Bjarne, en Koets plaats.

De eerste helft begon vrij stroef van beide kanten. Seroos had in de beginfase moeite om met verzorgd voetbal onder de druk van Walcheren uit te komen. Dit zorgde ervoor dat er slordig gespeeld werd en er weinig kansen gecreëerd werden. Naarmate de eerste helft vorderde kreeg Seroos iets meer grip op de wedstrijd. Toen, na een uitstekende opening van Sil, kon Niels via de linkerkant doorkomen. Met een perfecte voorzet op maat stelde hij Aron in staat om de 1-0 binnen te koppen. Dit was tevens de ruststand.

In de tweede helft was het spelbeeld niet veel anders. Walcheren bleef energie in de wedstrijd stoppen, en Seroos slaagde er wederom niet in om er met goed voetbal doorheen te komen. Ook begon Walcheren wat kansjes te krijgen, en nam de spanning in de wedstrijd toe, want het spel ging steeds meer op en neer. Desondanks kwam Seroos een paar keer met een overtal door in de counter, maar het lukte simpelweg niet om dit uit te spelen. Na balverlies op de helft van Walcheren tijdens een aanval van Seroos profiteerde Walcheren maximaal tijdens de counter. Na een verraderlijke uitbraak lag de bal in het netje, en stond het 1-1. Er kwam steeds meer strijd in de wedstrijd, beide teams gingen immers voor de drie punten. Ondanks wat kleine kansjes heen en weer, bleef de stand op 1-1 steken, waardoor beide ploegen er een punt bij kregen op de ranglijst. Voor Seroos een teleurstellende wedstrijd, het zat er deze week niet in.

Ondanks dit resultaat werd Aron nog als matchwinner namens de kant van Seroos naar voren geroepen. Dit leverde hem nog een lekkere appeltaart op. Volgende week staat er een bekerwedstrijd op het programma, en gaan we proberen de volgende ronde te bereiken door uit bij GPC te winnen. Hopelijk kunnen we hiermee de remise uit bij Walcheren herstellen.