Afgelopen vrijdag werd het seizoen door Serooskerke 1 zoals altijd afgesloten met een barbecue. Ook wordt er dan afscheid genomen van de spelers en trainers die volgend seizoen niet meer actief zijn bij de 1e selectie.

Er werd afscheid genomen van de spelers Jeroen Gideonse en Lennart Dekker, die beiden in de tweede selectie gaan spelen. Ook Tiemen Suijk nam afscheid, hij gaat bij Sporting ’70 voetballen in Utrecht.

Nicky Holmes legt zijn functie als assistent trainer neer, maar we zullen hem ongetwijfeld nog tegenkomen op Sportpark Noordhout.

Tot slot nam trainer Gerrit Petersen afscheid na drie succesvolle jaren bij onze club. We bedanken hem voor alles wat hij voor de club heeft betekend en wensen hem veel succes in zijn verdere carrière!

Dit geldt natuurlijk ook voor Nicky en de afscheid nemende spelers. Veel succes komend seizoen en natuurlijk zien we jullie allen nog vaak genoeg op Seroos!