Soms zijn er van die wedstrijden waar beter niet te veel over geschreven kan worden, dit is ook een wedstrijd. Het was een echte derby zowel buiten als binnen het veld. Voor de wedstrijd was er een schitterende sfeeractie onder leiding van de S-Side, hiervoor dank. Op het veld was het ook zeker een derby.

Opstelling Serooskerke

Jordi

Robbie, Koets, Jasper, Peter F

Alex, Kaj, Sil

Aron, Guido, Denvy

Wat niemand in zo een derby wilt is vroeg achter komen en dat was dit keer wel het lot van VV Serooskerke. Na 6 minuten lag de 1-0 in het netje en dan wordt het altijd lastig. Op basis van wat VV Oostkapelle zich de beste voetballende ploeg van de 2de klasse noemt, blijft wel een vraag. Beide ploegen werd goed voetbal onmogelijk gemaakt en dat is karakteristiek voor een derby. De eerste helft had voor de rest weinig kansen, alleen Jordi hield nog één bal goed met zijn voeten buiten de goal.

Tijdens de tweede helft bleef het voetbal heen en weer gaan, maar dit leidde niet tot grote kansen. Toch wist VV Oostkapelle ook in de tweede helft als eerste te scoren. Een verre inworp kwam via de kluts aan de andere kant van de zestien. Hier stond een tegenstander vrij en deze schoot hem tegen de touwen. Hierna ging VV Serooskerke meer risico nemen en dit leidde uiteindelijk niet tot meer kansen. Aan de andere kant wist VV Oostkapelle nog wel twee keer te scoren. De eindstand kwam hierdoor op een geflatteerde 4-0 nederlaag.

We gaan nu het vrije weekend in en hierna mogen de mannen de batterijen weer opladen voor de wedstrijd tegen Arnemuiden. Hiervan zal Jeffry Poppe verslag doen.