Hierbij nodigen we alle leden, supporters, belangstellenden uit om aanwezig te zijn bij het (werk)bezoek van staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport dhr. Maarten van Ooijen aan onze vereniging.

Dit bezoek vindt plaats op woensdagmiddag 10 mei aanstaande. De staatssecretaris arriveert rond 14.00 uur op ons mooie sportpark Noordhout. Vervolgens kijkt hij naar een training van onze walking footballers en gaat hij in gesprek met enkele voetballers.

Extra leuk aan dit bezoek is dat de warming-up verzorgd wordt, door niemand minder dan, Nelli Cooman. Wel bekend bij u, ooit de snelste vrouw van de wereld op de 60 meter sprint, Olympisch sporter en een indrukwekkende volle prijzenkast. Zij is aanwezig als “aanjager” van het project Eén tegen eenzaamheid van het ministerie van VWS. Ook aanwezig zijn vertegenwoordigers van het Nationaal Ouderenfonds. Waaronder de pas benoemde directeur Kirsten Andres. Zij komt in het kader van de Nationale Beweegweek.

Deze Beweegweek is van maandag 8 t/m vrijdag 12 mei. Beide projecten ondersteunen wij, als vereniging, met name het sociale aspect, het samen bezig zijn om fit en actief te blijven. Het officiële gedeelte, met de staatssecretaris, is van 14.00 uur t/m 15.00 uur.

Hopelijk redenen genoeg om langs te komen op ons fraaie sportpark Noordhout. Daar waar we, met trots, dit jaar met diverse activiteiten ons 75-jarig bestaan vieren.

Met sportieve groet,

namens het bestuur en de walking footballers van de V.V. Serooskerke,

Hans van den Broeke                                                     Hans Adriaanse
voorzitter                                                                          walking footballer