Serooskerke 5 verwacht u allen langs de lijn aanstaande zaterdag als zij het opnemen tegen VV Wolfaartsdijk!

Een korte motivatie valt te lezen in hun meest recente wedstrijdverslag:

Volgende week is het paasweekend en dan wordt er normaalgesproken niet gevoetbald. We waren alleen genoodzaakt om de laatste wedstrijd van het seizoen tegen Wolfa af te zeggen, omdat driekwart van ons team dan in Miami aan het ringrijden is ofzo. Er werd besloten deze wedstrijd de zaterdag voor Pasen in te halen. We zijn dan de enige wedstrijd, om 14:30 de hoofdact op veld 1. We hebben al een stadionomroeper, KNVB-scheidsrechter, pupil van de week en balsponsor geregeld. Momenteel wordt er hard gewerkt aan een visual voor op Instahrem en programmaboekje met poortbrief. Na de wedstrijd zal PartyDJ Bu hitjes draaien in de kantine en is er een grote verloting. Komt dus allen! Alsof je iets beters te doen hebt op de zaterdag voor Pasen. Op de zondag moet je toch al gaan brunchen met je schoonouders en op Tweede Paasdag met de vrouw naar Woonboulevard Poortvliet. Is dat echt het leven wat je wil? Kom lekker op zaterdag de kantine leegdrinken!