Op zaterdag 4 juni 2022 hebben we onze assistent scheidsrechter Han Wondergem en coach Evert Wisse in het zonnetje gezet.

Beste Han,

Vrijwilligers maken de club, maar je hebt vrijwilligers en je hebt vrijwilligers. De echte zijn je trouw voor vele jaren en geven voor een lange periode hun ziel en zaligheid aan de club. Dat is in het geval bij onze Han. En daar zijn we als bestuur, leden , supporters bijzonder trots op. Maar liefst 20 jaar ben je als assistent scheidsrechter actief bij het vlaggenschip van onze vereniging. Met oefen en bekerwedstrijden kom je dan snel uit op zo’n 680 wedstrijden. Is zo’n slordige 54.000 speelminuten. Terugkijkend binnen onze vereniging is dat voor deze vrijwilligersfunctie een unicum. Han, je gaat nu afscheid nemen van je vlag en de witte kalklijn, maar blijft betrokken bij het wel en wee van de eerste selectie. En wel als materiaalman. Dit heb je ook de afgelopen jaren met verve uitgevoerd. Ze zingen wel eens een liedje over jou, iets over korte benen. Maar nu kunnen de jongens aan de slag om een nieuwe versie te schrijven. Tip voor de tekst: Han Wondergem is een echte vriend van Seroos.

Namens bestuur, leden, en natuurlijk de eerste selectie heel veel dank voor al die jaren. En ik wil je dan ook graag de bloemen en een cadeau overhandigen. Dames en heren mag ik een groot applaus voor Han Wondergem.

Ook wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken om onze hoofdtrainer Evert Wisse te bedanken. Door omstandigheden later in het seizoen ingestapt. Ondanks je tomeloze inzet voor de selectie en club is het helaas niet gelukt om het 2e klasse schap veilig te stellen. Mede dankzij o.a. je optimisme en goede trainingen is de sfeer binnen de selectie en club uitstekend gebleven. Dat is mede op jouw conto te schrijven.

Evert, nogmaals dank! En ook voor jou een bos bloemen.  Applaus voor Evert Wisse!

Jolien Wondergem maakte zowel voor en na de wedstrijd foto’s van het afscheid. Klik hier om ze bekijken.