Serooskerke, 21 december 2020

Beste leden, sponsoren en supporters van de vv Serooskerke,

Aan het eind van het jaar en zo vlak voor kerst 2020 wil ik graag het onderstaande met jullie delen.

Het was me een jaartje wel. Wie had aan het begin van het jaar gedacht dat we in 2020 bijna niet aan voetballen zouden toekomen. Voor mijn gevoel zijn we op dit moment allemaal toe aan een lekker potje voetballen in teamverband en het bijwonen van wedstrijden. Niets is minder waar, we zijn in een verscherpte lockdown gegaan tot 19 januari 2021.

Het coronavirus doet een beroep op de solidariteit van ons allemaal. Meer dan ooit moeten we blijven samenwerken om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan en tegelijkertijd met name onze jeugd veilig laten trainen op de velden. Ook de voorbereidingen op de tweede helft van dit seizoen worden opgepakt, maar wanneer we weer kunnen voetballen is nog niet bekend.

Normaal gesproken ging nu de uitnodiging de deur uit voor onze nieuwjaarsreceptie. Helaas kan deze bijeenkomst ook niet plaatsvinden.

Zoals gezegd is vooral onze jeugd nog best veel aan het trainen geweest, waarbij we de trainers bedanken voor hun inzet en aanwezigheid de afgelopen maanden. Petje af voor jullie. Maar ook de overige trainers hebben hun best gedaan om met alternatieve trainingsvormen met de selecties aan de slag te gaan.

Een apart woord van dank aan alle vrijwilligers. Denk aan de jeugdcommissie, schoonmaak en het onderhoud, die zo nu en dan actief waren op ons sportpark. De organisatie van de grote clubactie bedanken we voor de prachtige opbrengst dit jaar van maar liefst €2806,70. Chapeau!

Onze trainingsvelden zijn onlangs voorzien van nieuwe ledverlichting. Kortom, ondanks de corona-crisis wordt er voor en achter de schermen volop gewerkt.

We zijn allemaal toe aan een beetje warmte en verbondenheid die ik nu in ons gezellige clubhuis mis. Ik hoop dat we elkaar hier binnen niet al te lange tijd weer kunnen ontmoeten. Tot die tijd vraag ik jullie een beetje naar elkaar om te kijken. Let op je naaste, je vrienden, jezelf en geniet van de mooie dingen.

Namens het bestuur dank ik iedereen voor haar of zijn inzet. Ik wens iedereen fijne feestdagen en een gelukkig en vooral gezond 2021!

Met vriendelijke groet,

Hans van den Broeke