Ledenvergadering 23 december 2019

Tijdens de ledenvergadering is Jan Adriaanse herkozen voor de periode van een jaar als bestuurslid onderhoud. Hans Wattel en Henk Wondergem zijn gekozen als bestuursleden voetbaltechnische zaken, zij volgen Kees Joosse op die in juni is afgetreden. Hans en Henk gaan deze functie gezamenlijk invullen. Rens Aarnoutse is herkozen als secretaris van onze vereniging.

Aannemingsbedrijf Francke – Hubo XL Zaalvoetbaltoernooi

Vrijdag 3 januari werd het inmiddels bekende Aannemingsbedrijf Francke – Hubo XL zaalvoetbaltoernooi gehouden. Er waren 9 teams die in 2 poules streden om winnaar te worden. “Zak ma zie” bleek in de finale te sterk voor de “Echte zware flinke jongens”. De opbrengst van deze avond komt geheel ten goede aan de sponsorloop.

Sponsorloop SJO Serooskerke-Veere

Zaterdag 4 januari werd er vanaf sportpark “Noordhout” naar sportpark “de Bieweg” gelopen om geld in te zamelen voor de SJO Serooskerke-Veere. Er werd goed en hard gelopen wat resulteerde in een mooie opbrengst van € 2.900! Na afloop werd de wedstrijd Veere – Serooskerke gespeeld, die eindigde in 2-2.

Foto’s van zowel de sponsorloop als de oefenwedstrijd werden gemaakt door Irene Overbeeke en zijn te vinden op de Facebookpagina van Veere.

Oefenprogramma Serooskerke 1

Donderdagavond 9 januari speelt Serooskerke in Oost-Souburg tegen RCS, aanvang 20:00 uur. Vervolgens vertrekt de selectie een weekend naar Rome. Ook 18 januari zal er een oefenwedstrijd gespeeld worden tegen Vlissingen Zondag, thuis om 14:30uur. Vervolgens wordt op 25 januari de competitie hervat met een uitwedstrijd tegen ’s Heer Arendskerke.