Zaterdag 30 maart 2019 zal er een bus rijden naar Heerjansdam en Sliedrecht met de spelers en begeleiders van Serooskerke 1 en 2. De wedstrijden beginnen respectievelijk om 12.00 uur in Heerjansdam (competitie Heerjansdam 2 – Serooskerke 2) en om 14.30 uur in Sliedrecht (kwartfinale beker Sliedrecht 1 – Serooskerke 1).

De selectiespelers en begeleiding van beide teams bestaat uit ongeveer 35 personen. Er is dus nog voldoende ruimte voor onze supporters. Wat zou het leuk zijn als de bus aangevuld wordt met enthousiaste supporters die onze jongens gaan aanmoedigen.

De bus vertrekt om 09.30 uur vanaf sportpark Noordhout te Serooskerke. Op de heenreis brengen we eerst het tweede team naar Heerjansdam, en kan de eerste helft door de 1selectie worden bekeken. Vervolgens zal de eerste selectie doorreizen naar Sliedrecht. De bus keert gaat terug om het tweede en overigen op te halen en zijn op tijd om de bekerwedstrijd van ons vlaggenschip bij te wonen. De supporters kunnen dus beide wedstrijden geheel bij wonen. Op de terugreis zal de Raaijberg nog even worden aangedaan voor een drankje en een hapje.

De verwachting is dat we om ongeveer 21.00 uur weer thuis in Seroos zullen zijn.

De kosten voor deze busreis bedragen € 10,00 pp.

Opgave voor deze busreis kan bij Hans van den Broeke, email: havdbroeke@zeelandnet.nl of 06-20416640.