Beste leden, supporters, vrijwilligers,

Ons clubhuis gaat binnenkort weer open. Wellicht een opluchting voor trouwe clubbezoekers. Aan de andere kant kunnen leden ook bezorgd zijn om besmet te raken.

Maar jullie zijn van harte welkom in ons clubhuis om zo bij te kletsen wat er allemaal de afgelopen maanden is gepasseerd.

Het eerste bezoek zal ook flink wennen zijn. Lijnen, pijlen en borden geven aan hoe o.a. de looprichting is om de 1,5 m aan te houden. Een aparte plek om je bestelling te plaatsen. Allemaal aanpassingen die aansluiten op de nieuwste corona-maatregelen.

Even een stoel bijschuiven om bij iemand aan tafel te gaan zitten mag niet. Ons clubhuis is op 1,5 m ingericht en voorlopig mogen er niet meer dan 60 personen in ons clubhuis.

Openingstijden

Het is voor iedereen weer mogelijk om ons clubhuis te bezoeken vanaf zaterdag 8 augustus 2020 vanaf 16.00 uur tot 18.00 uur. De volgende zaterdagen worden i.v.m. wedstrijden later gecommuniceerd, maar in ieder geval altijd vanaf 16.00 uur. Wanneer ons clubhuis door de week opengaat wordt later bekend gemaakt.

Mocht het in de toekomst te druk worden, dan zal hier door het bestuur en barpersoneel tijdig op worden ingegrepen.

Maatregelen.

Bij binnenkomst in ons clubhuis desinfecteer je je handen bij een zuil die bij de ingang staat. Het is verplicht om een zitplaats te kiezen. Uiteraard kun je wel gewoon naar het toilet en consumpties bestellen, maar staanplaatsen zijn niet toegestaan.

Met o.a. posters informeren wij je over de maatregelen, houd je hieraan en volg aanwijzingen van bestuur en barvrijwilligers altijd op!. Anderhalve meter afstand is en blijft de norm!

Overige belangrijke punten zijn:

• Houdt 1,5 meter afstand;
  • Niezen en hoesten doen we in de elleboogplooi;
  • Bij verkoudheid of koorts blijft je thuis!
  • Betaal met pin! Als je alleen over contant geld beschikt, wissel het geld dan zonder handcontact.

Op deze manier proberen we met z’n allen het virus buiten de deur te houden. Wij kunnen ons voorstellen dat bovenstaand bericht teleurstellend kan zijn. Toch reken ik op uw begrip voor ons standpunt.

Bel of mail ons gerust als er nog vragen zijn. Samen pakken we de strijd tegen corona aan. Samen staan we sterk.

Bestuur vv Serooskerke

Hans van den Broeke