Hallo allemaal, voor degene die mij niet goed kennen, ik ben Marinus Stroo. Momenteel woon ik in Middelburg samen met mijn vriendin Anne en onze twee jongetjes, Luuk van 4 en Tijs van 2. Ik ben opgegroeid in Serooskerke waar ik de meeste tijd in de Bogerdweie heb gewoond, waar mijn ouders Peter en Elna nu nog steeds wonen.

In 2010, nadat ik afgestuurd was in Tilburg ben ik begonnen met werken bij Vroon, een internationaal scheepvaartbedrijf. Iets meer dan een jaar op interim basis, daarna voor vast. Eerst in Breskens, na de verhuizing in Breda. Hier heb ik bijna negen jaar gewerkt, maar ben sinds het begin van deze maand gestart bij McCain in Lewedorp. Van de frieten en andere aardappelproducten. Hier geef ik leiding aan de reporting afdeling voor Europa. Voor mij ideaal want reizen naar Lewedorp in plaats van Breda scheelt toch zo’n twee uur per dag. Hierdoor heb ik natuurlijk meer tijd voor allerlei zaken, gezin, sport, maar ook meer tijd voor een andere nieuwe uitdaging, een uitdaging bij de voetbalvereniging.

Al van jongs af aan voetbal ik bij de VV Serooskerke, heb heel de jeugd doorlopen en daarna bij de senioren in het 3ebegonnen. Verder ook nog in het 2egespeeld en momenteel spelend in het 4e elftal, waar ik nog steeds veel plezier aan beleef en wat erg gezellig is.

Begin dit jaar ben ik benaderd door Hans met de vraag of ik het zou zien zitten om de nieuwe penningmeester van de voetbalvereniging te worden. Na hier even over nagedacht te hebben, heb ik besloten om de uitdaging aan te gaan. Ik zal mijn uiterste best doen om alle taken goed uit te voeren en de financiën van de vereniging goed te bewaken. Deze verandering van het penningmeesterschap zal formeel worden gemaakt tijdens aankomende ledenvergadering.

Voor vragen of opmerkingen kunnen jullie mij altijd benaderen via penningmeester@vvserooskerke.nlof marinusstroo@hotmail.com

Met vriendelijke groet en tot ziens op de voetbal,

Marinus.