Voetbalvereniging Serooskerke doet mee met de actie verduurzamen maatschappelijke gebouwen van de Rabobank:

Als coöperatieve Rabobank willen wij een actieve bijdrage leveren aan een duurzamere leefomgeving. Daarom investeren we in zonnepanelen voor maatschappelijke gebouwen zoals scholen, musea, bibliotheken, theaters, clubhuizen en buurthuizen. Als lid van Rabobank bepaal jij mee welke maatschappelijke gebouwen Rabobank helpt te verduurzamen door middel van zonnepanelen. Goed voor jou & goed voor jouw omgeving.

Hoe werkt de actie? Om de lokale leefomgeving te verduurzamen helpt Rabobank de eigenaren van maatschappelijke gebouwen bij het aanschaffen en installeren van zonnepanelen. Dit zijn gebouwen die klant zijn van Rabobank en de leefomgeving kenmerken. De lokale ledenraden hebben zeggenschap over welke gebouwen uitgenodigd worden. Vervolgens kunnen Rabobank-leden online op hun favoriete gebouw stemmen. De winnende panden ontvangen 50% van de kosten voor aanschaf en installatie. Dit regelen we samen met onze partner SolarNRG, die zorgt voor de levering en installatie van de zonnepanelen.

Als Rabo-lid bepaal jij mee welke maatschappelijke gebouwen Rabobank helpt met zonnepanelen, via deze link kun je op ons stemmen: