Nieuwe sportmogelijkheden, vragen om een nieuwe outfit! De leden zien we gelukkig alweer lekker sporten binnen onze vereniging. Ook een nieuw voetbalseizoen komt weer dichterbij.

Kortom: flink wat meer actie, zowel in complete teams als in kleinere groepjes en dan wil je er natuurlijk weer op je best uitzien in de nieuwste sportkleding. Neem daarom nu al een kijkje op: Ledenshop Hummel (kleding) of haal je spullen bij Intersport Erik in Middelburg om vervolgens clubkorting te ontvangen. Dit doe je door bij de kassa je sportvereniging te noemen. Naast nieuwe kleding biedt Hummel nu ook Derbystar Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie ballen aan met een verlaagde prijs. Tevens zijn de toprange Derbystart Brillant ballen tijdelijk afgeprijsd. Bestellen kan via: Ledenshop Hummel (ballen)