In deze toch wel lastige tijden als voetbalclub zonder wedstrijden, nemen wij ons petje af voor de leiders en trainers die zich elke week weer inzetten om de jeugd een leuke training te geven, dank daarvoor!

Als jeugdcommissie zijn we ook continu opzoek naar nieuwe mogelijkheden. Afgelopen zaterdag is er dan ook een andere invulling gevonden. In samenwerking met de selecties van Seroos en Veere, was er een zeer afwisselend programma uitgezet op beide sportparken. In Veere kreeg de jeugd JO7 t/m JO11 training van de 1e selectie van Veere en in Serooskerke kreeg de jeugd MO13 t/m JO16 trainen van de 1e selectie van Serooskerke.

Wij als jeugdcommissie denken dat hier binnenkort wel een vervolg op kan komen, dus houd de App van je team in de gaten. Daarnaast is er voor de jongvolwassenen onder ons (JO19-1 en JO19-2) ook een mooie afwisseling gevonden. Zij werken elke zaterdag samen met de selectiespelers tot 26 jaar een training af in toernooivorm.

Voor een sfeerimpressie van afgelopen zaterdag zijn hier de foto’s te vinden.

De jeugdcommissie