Als sportliefhebber weet jij natuurlijk als geen ander dat investeren in kwalitatief goede sportkleding ontzettend belangrijk is. Zeker als je serieus bezig wil zijn met je sport. Zo kun je namelijk in perfecte outfits trainen. Deze outfits zijn te vinden in onze ledenschop!

Bestellen in de ledenshop levert nog veel meer voordelen op. Zoals:

– altijd een groot, divers assortiment met sportkleding en -accessoires in jouw clubkleuren;

– per stuk en direct uit voorraad leverbaar;

– misschien wel de belangrijkste: cashback voor de club!

Op onze website kun je zo doorklikken naar de webshop. Dit kan door op de banner in de bovenbalk te klikken. Hierop staat de kleding van de VV Serooskerke en van de SJO Serooskerke – Veere. Je kunt heel eenvoudig mooie (trainings)kleding bestellen in de clubkleuren. Maar ook andere Hummel of Stanno kleding.

Na een paar dagen kun je dan je kleding ophalen bij Erik Intersport in Middelburg of ze sturen dit naar je op. De VV Serooskerke profiteert hier dan ook weer van omdat we een mooie sponsordeal hebben met Stanno en Intersport.

Elke bestelling, privé of voor de club, levert ons een mooi bedrag op aan het einde van het seizoen.

Dus bent u of zoek naar een leuk verjaardagscadeau, een tas, een bal of een trainingspak, koop dat dan via deze ledenshop.

Bekijk snel alle voordelen