Door het vertrek van Kees Joosse als bestuurslid technisch zaken was er een vacature ontstaan in het hoofdbestuur. De afgelopen tijd zijn er gesprekken geweest wat heeft geresulteerd in een nieuw ‘technisch duo’.

Oud eerste elftal spelers Henk Wondergem en Hans Wattel willen samen deze functie op zich gaan nemen. De komende tijd zullen zij zich verder oriënteren en kennismaken (voor zover nodig) binnen de club om zo na het zomerreces direct aan de slag te gaan. We zijn zeer verheugd dat Henk en Hans deze kar willen gaan trekken en wensen ze vanaf deze plaats veel succes toe. We zien uit naar een goede en prettige samenwerking. In onze ledenvergadering verder op in dit jaar zullen ze voorgedragen worden aan de leden om definitief toe te treden tot het bestuur.

Bestuur vv Serooskerke