Mede door de uitbreiding van de sponsorcommissie hebben we er ook een mooi aantal nieuwe sponsoren bij, waar we natuurlijk heel blij mee zijn. De laatste 2 jaar zijn er maar liefs 6 reclameborden en 3 grote reclamedoeken bijgekomen. We hopen dat we het aantal doeken kunnen uitbreiden zodat het hoge hek bijna helemaal vol komt te hangen met mooie sponsordoeken. Vanwege het Coronajaar is het er niet van gekomen om alle nieuwe sponsoren te benoemen. Bij deze een inhaalslag. Onderaan deze pagina zit u de beelden van de sponsordoeken en -borden.

RECLAMEDOEKEN

De Koeijer Schilders

De Koeijer Schilders is een professioneel schildersbedrijf met zo’n 60 medewerkers, ontstaan uit de fusie tussen Meesters de Koeijer en Boot Schilders. Nicky Holmes is werkzaam bij dit bedrijf.

Fysiotherapie J.F.P. Meijers

Sinds 1984 staat Co aan het roer van de praktijk fysiotherapie in het Walcherse Serooskerke. Aanvankelijk begonnen als praktijk klassieke fysiotherapie, maar vervolgens implementeerde Co in de loop van de jaren verschillende manuele technieken, fascietechnieken zoals Dry Needling en introduceerde als eerste in Zeeland de shockwavetherapie. Jarenlang was Co ook als verzorger/fysio betrokken bij onze vereniging.

Mateco

Mateco is een bedrijf wat landelijke dekking heeft met ook een vestiging in Goes. Het verhuurd hoogwerkers in alle soorten en maten. Naast hoogwerkers verhuren en trainingen verzorgen kan je hier ook terecht voor steigermaterialen.

RECLAMEBORDEN

Camping In de Bongerd

Camping in de Bongerd is een moderne camping, gelegen op een voormalige boomgaard in Oostkapelle. Er is mogelijkheid tot het huren van stacaravans, trekkershutten en bungalows. De camping beschikt over een speeltuin, indoorspeeltuin en sportterrein.

Detec Zeeland Beveiliging BV

Met tien vestigingen in het land en hun eigen, door justitie erkende, alarmcentrale zijn zij al 26 jaar één van de grootste elektrotechnische beveiligers in Nederland. Leveren, installeren en onderhouden van professionele inbraakmelders, brandmelders, toegangscontrole en camerasystemen is hun dagelijks werk.Ons lid Steven Aarnoutse is hier werkzaam.

Luijten VVZ

Verfgroothandel Luijten-VVZ levert een zeer compleet assortiment aan verf, materialen, gereedschappen, vloersystemen en wandbekleding.

Marsaki

Marsaki is een bedrijf wat veelal ondersteunende diensten verleend aan woningcorporaties en VvE’s. Ze begeleiden nieuwbouw projecten vanaf de engineering tot aan de uitvoering. Leuk feitje is dat onze leden Bas Rooze en Davy Commeling hier werkzaam zijn.

Sikkens

Sikkens is een verfgroothandel waar je als bedrijf alles kan kopen wat met schilderwerkzaamheden te maken heeft. Denk hierbij aan verf, kwasten, behang etc. Voor veel mensen is Sikkens ook wel bekend vanuit de bouwmarkt. Onze sponsor HUBO verkoopt dit merk voor de particuliere markt.

Klik op deze link voor de website.

We bedanken de nieuwe sponsoren dat ze de VV Serooskerke een warm hart toedragen en we hopen de nieuwe sponsoren binnenkort te verwelkomen op ons sportpark. Aan de leden/betrokkenen van de VV Serooskerke: “Indien u een klus gaat doen, of je hebt een dienst nodig, denk dan ook aan onze sponsoren!”

Ook zijn we als sponsorcommissie nog op zoek naar enkele kledingsponsoren. Werk je bij een leuk bedrijf wat graag sponsor van de VVS wil worden: laat het ons dan weten! Ook als er wensen zijn binnen een team t.a.v. kleding: neem dan contact op met één van de leden van de sponsorcommissie.

De sponsorcommissie

Luijten-VVZ