Hallo allemaal,

Zoals jullie wellicht al weten bestaat de VV Serooskerke volgend jaar mei precies 75 jaar. We zijn al gestart met een werkgroepje om allerlei leuke activiteiten te organiseren. We zijn op zoek naar (scherpe) elftalfoto’s met namen en krantenknipsels uit het oude en recente verleden. Hoogte- en dieptepunten of bijzondere prestaties of gebeurtenissen.

We willen wat leuks gaan doen met dit archiefmateriaal, maar ook met actueel materiaal. Wat dat precies wordt houden we nog even geheim.

Ik zelf heb best wel veel van de jaren ’83 – ’93. Ook heb ik veel elftalfoto’s van de laatste jaren, maar lang niet compleet: daarvoor en daarna heb ik bijna niets. Kun jij ons helpen?

Je kan je foto of krantenknipsel in een envelop doen en bij mij in de bus gooien. Zet er aub wel de namen op die op de foto staan en het jaartal. Zet er wel je naam op als je het terug wil hebben. Je mag ook je plakboek uitlenen. Altijd leuk om terug te lezen. Dan maak ik zelf foto’s ervan. In de kantine hangen al heel wat oude foto’s. Ik zou daar graag de originelen van hebben. Wie heeft die in zijn bezit?

Digitaal kan het gestuurd worden naar riemensb@zeelandnet.nl

Ook zoeken we 1 of 2 vrijwilligers die hierbij zouden kunnen helpen.

Bert Riemens

Noordhoutstraat 54, Serooskerke