Het nieuwe voetbalseizoen is inmiddels een paar maanden onderweg en de jeugdcommissie staat gereed om weer diverse activiteiten voor alle leeftijdsgroepen te organiseren.

Omdat er een aantal wijzigingen hebben plaatsgevonden binnen de jeugdcommissie zijn we op zoek naar nieuwe enthousiaste ouders & leden die mee willen denken en helpen bij het verzinnen en uitvoeren van activiteiten. Denk daarbij aan het organiseren van de oliebollenactie, de sponsorloop en het bezoek aan een betaald voetbalwedstrijd zoals onlangs naar RKC – FC Volendam.

Heb jij zin en tijd om mee te helpen bij de organisatie van deze activiteiten en/of ken je iemand die dat graag wilt doen? Neem dan contact op met iemand van de jeugdcommissie of stuur een e-mail. Ook als je af en toe (niet structureel) wilt helpen komen we graag met jou in contact!