Van 5 tot en met 27 september kun jij stemmen uitbrengen voor de Rabo ClubSupport. Help jij onze mooie club door op ons te stemmen? Draag dan je steentje bij door te stemmen op de VV Serooskerke.

Doel
Afgelopen seizoen hebben we mede dankzij de RaboClubsupport heel wat geïnvesteerd in ons sportpark, denk bijvoorbeeld aan de aanleg van de terrasoverkapping.

We willen de opbrengst van Rabo ClubSupport graag gebruiken voor de verduurzaming van ons clubgebouw. Het dak zal gerenoveerd gaan worden en er komen zonnepanelen op. Daarnaast kijken we naar een nieuwe cv of warmtepomp of een hybride oplossing. Op korte termijn moeten er diverse materialen worden aangeschaft, waaronder bijvoorbeeld doelen voor ons tweede veld. Daarnaast vraagt onze kantine ook om onderhoud, denk aan de kozijnen en het dak.

Hoe kan ik stemmen?

Klik op deze link om te stemmen via de website.

Je kunt ook inloggen in de app of de website www.rabo-clubsupport.nl. Via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport.
Je hebt in totaal 3 stemmen om uit te brengen, daarvan kun je er maximaal 1 aan dezelfde club geven. Namens de vereniging zijn wij je dankbaar voor je stem!