Na de teleurstellende nederlaag van vorige week tegen DBGC was het de taak van Serooskerke om zich te herpakken en de 3 punten op sportpark Noordhout te houden.

De tegenstander van deze middag was het altijd lastige Arnemuiden. Ondanks de frisse wind was het een prima voetbalweertje. Serooskerke en Arnemuiden begonnen allebei fel aan het duel. Ondanks het lastig bespeelbare veld waar beide partijen last van hadden kreeg Serooskerke toch wat meer overwicht. Ondanks dat was de eerste kans voor Arnemuiden dat via Ronaldo de eerst mogelijkheid kreeg maar deze werd goed gepareerd door Jordi.

De duels waren af en toe hard en hier en daar waren wat opstootjes. In de 35e minuut verloor de buitenspeler van Arnemuiden zijn controle en schopte Björn na en kreeg terecht de rode kaart toegewezen en mocht vertrekken.

In de rust werd het een en ander besproken en Serooskerke begon vol frisse moed aan de 2e helft tegen de 10  van Arnemuiden. Ondanks de man meer wist Serooskerke dit niet uit te drukken in kansen. Arnemuiden stond organisatorisch goed en Serooskerke wist ze niet te verassen. In de 70e minuut wist Arnemuiden wederom een kans te creëren, dit keer een 1-2 rond de 16 en deze werd succesvol afgerond. Doordat Serooskerke zelf geen kansen wist te creëren en niet gevaarlijk kon worden via standaard situaties bleef de stand 0-1. Voor Serooskerke wederom een teleurstellende middag met 0 punten.

Rug rechten, koppies omhoog en hutss op naar volgende week, knallen in een uitwedstrijd tegen NSVV.

Voor een fotoverslag van de wedstrijd, gemaakt door Jolien Wondergem, klik hier.