Deze week stond de uitwedstrijd in en tegen Veere 2 op het programma. Om 13u15 gaf Jan Thijs het signaal om te vertrekken naar Veere. Zo gezegd zo gedaan. Echter kwamen we opeens wel een hele bekende auto tegen toen we het dorp uit reden. En wat bleek, onze leider was Hans vergeten. Een lekker begin zullen we maar zeggen. Deze week hadden Jacco en Jan Thijs een 15 koppige selectie waar ze mee konden werken. Er waren een aantal kleine wijzigingen, zo mocht Jannick met het 2e mee om ervoor te zorgen dat de eerste 3 punten werden behaald voor het 2e, of dit gelukt is dat moet nog blijken. Daarnaast mocht Sander maar een helft spelen. Hierna moest hij ook aansluiten bij het 2e. Ik denk dat er naar het verslag van vorige week is gekeken.

Jacco en Jan Thijs hadden voor de volgende 11 namen gekozen die mochten starten: Op de goal Jos. In de verdediging van links naar rechts. Meijer – Rick – Raoul – Sander. Op het middenveld mochten Dekker – Denvy & Oktaj starten. De mannen die voor de goals moesten zorgen waren Kjell – Opa (Dion) en Jestin. Op de bank mochten Hans, Mathijs, Marcio en Björn plaatsnemen. Mathijs was ook weer van de partij nadat hij volgens eigen zeggen een hersenschudding had opgelopen doordat hij een keukenkastje wilde koppen, heel toevallig deed hij dit net voor de kustmarathon waardoor hij voor de 2e keer oprij weer (helaas naar eigen zeggen) niet mee kon doen, volgend jaar beter Mathijs!

Om 14u30 klonk het fluitsignaal en waren we begonnen aan de wedstrijd, Serooskerke was van te voren goed gewaarschuwd dat het een stugge ploeg kon zijn en dat we er niet te licht over mochten denken. In de eerste helft was Serooskerke de bovenliggende partij echter kwamen we niet tot scoren waardoor we met een 0-0 stand de rust in gingen.

Na de rust waren de volgende wissel toegepast. Marcio kwam erin voor Sander, Hans kwam erin voor Dion en Björn kwam erin voor Oktaj.

In de 2e helft was Serooskerke nog steeds de bovenliggende partij, echter werden ze een stuk ongeduldiger wat het spel niet ten goede kwam. Er werd steeds gehaaster gevoetbald waardoor er ook veel meer balverlies was. Echter kwam Veere ook niet tot grote kansen waardoor het erop leek dat het een troosteloze zaterdagmiddag werd, totdat Dekker een kwartiertje voor tijd de bal voor zijn voeten vond en goed raakschoot; 0-1. Dit was een hele opluchting voor het elftal. Na de 0-1 bleef Serooskerke slordig maar gelukkig voor Serooskerke werd Veere ook niet echt gevaarlijk. In de 90ste minuut werd Jestin nog 1 keer weggestuurd en schoot de beslissende 0-2 tegen de touwen en dit bleek dan ook de einduitslag. Hierdoor komt Serooskerke 3 op 3 spelen en 3 gewonnen uit. Volgende week staat de altijd lastige wedstrijd tegen GPC 3 op het programma, laten we hopen dat de mannen van Serooskerke 3 hun vorm kunnen vast houden. Het verslag van deze wedstrijd zal worden gemaakt door verlosser van zaterdag: Dekker!