Met nog 4 wedstrijden te gaan wilde de blauw witte formatie van Gerrit Petersen weer eens drie punten bijschrijven.

De Krabbendijke variant werd toegepast waardoor de opstelling als volgt was:
JordY

Dekker – Jeffry – Alex – Jasper

Bo – Bjorn – Roy

Harko – Tiemen – Robbie

De laatste weken liep het wat stroever, maar vandaag op een goed veld in Numansdorp werd er aardig gecombineerd door Seroos. Helaas kwam de formatie wel 1-0 achter door niet ingrijpen in de verdediging. Zo ging de linksbuiten langs 2/3 spelers en kon hij de bal breed leggen op de meegelopen spits.

Kort daarna werd Robbie keer op keer vrij gespeeld en in de combinatie werd Bo gevonden. Hij werd afgestopt door een sliding en tot ieders verbazing werd er gefloten voor een overtreding wat resulteerde in een penalty.

Alex ging achter de bal staan en scoorde de 1-1.

Niet lang daarna werd het 2-1 doordat er achterin een speler niet werd opgepakt. De linksbuiten trok de bal voor en die belandde bij de rechtsbuiten en die had tijd genoeg om de bal in de verre hoek te plaatsen.

Vervolgens ziet iedereen een overtreding op Robbie, maar gek genoeg ziet de scheids het anders en wordt er door gevoetbald. Dit cruciale moment bleek 5 minuten later nog heftiger. De speler die de overtreding op de doorgebroken Robbie had gemaakt werd nu zelf gevloerd door Jeffry. In een duel werd Jeffry vastgepakt en in zijn val raakte hij de buitenspeler wat werd bestraft met rood door vermeend natrappen. Hierdoor kwam Seroos met 10 man te staan. De band ging naar Robbie, maar JordY was er als de kippen bij om de band op te halen. Hij had hier zelfs een gele kaart voor over om zo snel mogelijk die band maar om zijn arm te krijgen. Met 10 man gingen we rusten.

In de 2dehelft zijn de eerste 10 minuten voor Seroos. De bal komt bij Tiemen na een vlot lopende aanval en hij gaat 1 op 1 met de keeper. Helaas redt de keeper. Vervolgens krijgt Seroos meerdere corners.

Uit 1 van die corners komt er een razendsnelle tegenaanval waarbij de tegenstander een overstapje in huis heeft waardoor de 3-1 binnenvalt. Hierdoor is de wedstrijd gespeeld.

De 4-1 en 5-1 vallen uiteindelijk nog waarbij het moegestreden Seroos de score hoger laat oplopen.

Nu is er een moment van rust en op 11 mei voetbalt Seroos thuis tegen Bruse Boys.

We zien jullie dan weer graag op Sportpark Noordhout.