Dit jaar verkopen wij weer loten met de Grote Clubactie. De SJO zet samen de schouders eronder! We hopen op een mooie opbrengst om nieuwe ballen aan te schaffen. De landelijke startdatum van de Grote Clubactie is op zaterdag 23 september.

Hoe werkt het?
Een lot kost € 3,-. Hiervan gaat 80% (€ 2,40 per lot) direct naar onze clubkas. (Jeugd)leden verkopen loten aan vrienden, familie en buurtgenoten, gaan langs de deuren en/of delen een verkooplink via Whatsapp en social media.

Koop loten en steun onze SJO!
Klik hier om direct naar de verkooppagina toe te gaan. Daarnaast kun je ook onderstaande QR-code gebruiken waarmee familie en vrienden met hun telefoon een lot van je kunnen kopen. Tip: bij de meeste telefoons kun je de camerafunctie gebruiken om de QR-code te scannen.

QR code