Vanaf zondag 5 september kunnen klanten bij PLUS Serooskerke en PLUS Corbijn in Vrouwenpolder sparen voor clubs en verenigingen in hun buurt. Als Meest Verantwoorde Supermarkt vind PLUS dat zij altijd moeten klaarstaan voor de buurt. Met deze spaaractie probeert PLUS clubs en verenigingen een (financieel) steuntje in de rug geven. In totaal doen bijna 6200 clubs en verenigingen mee aan de spaaractie verdeeld over 268 winkels van PLUS. Het sponsorbedrag dat PLUS zal gaan verdelen is ruim 3,2 miljoen euro.

Na de zomer kunnen klanten sponsorpunten sparen voor de club of vereniging in hun buurt. Klanten bepalen zelf aan welke club of vereniging zij de sponsorpunten schenken. Hoe meer sponsorpunten een club ontvangt, hoe meer euro’s dat oplevert voor de clubkas. De deelnemende clubs en verenigingen mogen het bedrag dat door klanten van PLUS bij elkaar gespaard is, naar eigen inzicht besteden. Bijvoorbeeld voor de aanschaf van materialen, onderhoud van het clubhuis of een ledenactiviteit.

Zo spaar je mee:

• Van zondag 5 september t/m zaterdag 13 november 2021 ontvang je een sponsorpunt bij elke 10 euro aan boodschappen en bij geselecteerde actieproducten.
  • Kras de unieke code van je voucher open en scan de QR code met je mobiele telefoon of ga naar plus.nl/sponsorpunten.
  • Kies VV Serooskerke. Voer de unieke code in en activeer.
  • Uiteraard is digitaal sparen ook mogelijk. Je ontvangt jouw sponsorpunten dan in de PLUS app. Als je digitaal spaart, ontvang je gelijk één sponsorpunt gratis.
  • Hoe meer sponsorpunten jij spaart, hoe meer euro’s dat oplevert voor de kas van onze vereniging.

Kijk voor meer informatie en de actievoorwaarden op plus.nl/club.