Als bestuur hebben we besloten, samen met alle Veerse voetbalverenigingen en de korfbalvereniging uit Westkapelle,  dat onze sportparken met ingang van 1 januari 2019 op zaterdagen tot 13.00 uur rookvrij zijn.

Zien roken doet roken. In een rookvrije omgeving komen kinderen niet in de verleiding om te gaan roken en wordt meeroken voorkomen. Zo beschermen we onze kinderen en zorgen we dat zij rookvrij opgroeien.

Op zaterdagochtend tijdens de jeugdwedstrijden en tijdens jeugdtrainingen en activiteiten doordeweeks mag er op de sportparken zowel binnen als buiten niet worden gerookt. Ook de e-sigaret is dan niet toegestaan. Met deze rookvrije actie willen we met gedeeltelijke rookvrije sportcomplexen aan onze jeugdleden het goede voorbeeld geven.

Bij voorbaat bedankt voor uw begrip en medewerking!

Bestuur vv Serooskerke