Nu er de afgelopen periode regelmatig wat regen is gevallen gaat het herstel van de velden op ons sportpark aan de Kadetweg de goede kant op. Van afstand zien de velden er groen uit, maar als je er over loopt zie je toch op met name speelveld 1 en 2 nog veel ‘dunne’ plekken en is het gras nog niet voldoende “geworteld/gestoeld”.

De speelvelden 1 en 2, en het trainingsveld 4 (achter kleedkamers) zijn helaas nog steeds gesloten.

Zaterdag 22 september 2018.

De vastgestelde wedstrijden kunnen worden gespeeld op veld 3 en trainingsveld 5. Uitzondering: De wedstrijd Serooskerke 6 – Noormannen 4 is afgelast.

Er mag zaterdag 22 september 2018 niet op ons sportpark worden getraind!!

Week 38

Speelveld 3 en trainingsveld 5 kunnen in week 38 worden gebruikt voor trainingen van de 1e en 2e selectie (met uitzondering van de doelgebiedenstrook!). De jeugdteams t/m de JO 15, de MO 19 mogen trainen op ons sportpark op de vastgestelde velden (ook met uitzondering van de doelgebieden). Wel het vastgestelde schema aanhouden, dus om en om met Veere.

De dames kunnen nog in Veere trainen. De overige teams, JO 17 en JO 19, en de overige senioren kunnen gebruik maken van het veld in Vrouwenpolder (verlichting aanwezig).

Volgende week zal weer samen met de gemeente weer gekeken worden hoe de velden er bij liggen. Dan zal ook worden bepaald of de velden in week 39 zo mogelijk volledig kunnen worden belast.

Zodra er wijzigingen optreden in het gebruik zullen wij een update plaatsen en vooral de betrokkenen hiervan in kennis stellen.

We begrijpen dat dit bericht teleurstellend kan zijn, maar rekenen op jullie begrip en medewerking. Zodat we straks allemaal op een goede grasmat kunnen spelen.

Bestuur vv Serooskerke