Op zaterdag 25 mei staat de Slotavond van het seizoen op het programma! Voorafgaand aan deze altijd gezellige slotavond gaan we eerst met z’n allen barbecueën. Seroos 1 speelt deze dag zijn laatste competitiewedstrijd thuis tegen SSV 1 en Seroos 5 speelt thuis tegen Oostkapelle 5. Alle andere seniorenelftallen spelen uitwedstrijden, maar we hopen natuurlijk dat iedereen na zijn laatste wedstrijd het seizoen goed komt afsluiten met de BBQ en daarna komt feesten in de kantine tijdens de slotavond onder begeleiding van Duo Two For You! Zoals het er nu voor staat zullen alle teams zich veilig spelen en gaat er niemand de nacompetitie in. De perfecte reden om het seizoen op een mooie manier af te sluiten met heel de vereniging. Alle jeugd, senioren, dames, heren, supporters, vrienden en familie van Seroos… Iedereen is van harte welkom!

Rond 18:30 uur begint de BBQ. Let op! Hiervoor moet je je wel opgeven vóór 18 mei! Dit kan via Bert Francke. (bertfrancke@hotmail.com of 06-36192667) De kosten voor volwassen bedragen € 15,- p.p. en voor kinderen € 7,50 p.p.  Dit is incl. stokbrood, kruidenboter, salades en sauzen. Ben je vegetarisch of heb je allergieën? Geef dit dan even door, dan houden we daar rekening mee.

Na de BBQ start om 21:00 uur de slotavond waar Duo Two For You voor de sfeer gaat zorgen. Wij willen dan ook iedereen vragen om even te helpen opruimen en afbouwen als de BBQ klaar is, zodat we daarna direct met z’n allen de kantine in kunnen!

Tot 25 mei!