De rubriek waarvan je nooit zou denken dat hij nodig was. Maar met sportpark Noordhout op slot en Dinamo Minsk tegen FC Ruh Brest uit de Vysjejsjaja Liga (hoogste voetbalcompetitie in Wit-Rusland) als hoogtepunt van deze voetbalvrijdagavond, vragen wij de leden van onze vereniging om hulp. Wat moeten we in vredesnaam doen op deze en volgende avonden zolang er niet gevoetbald wordt? In de rubriek “de … top 3 van …” zal dagelijks de pen worden doorgegeven aan een andere VRIEND(IN) van Seroos. Vanavond helpt secretaris Rens Aarnoutse ons door het zwarte gat en deelt met ons zijn tv-programma’s top 3.

1. Opsporing Verzocht

Opsporingsprogramma in samenwerking met politie en justitie. De oproepen worden vaak aangevuld met bewakingsbeelden, compositietekeningen en reconstructies.

Rens over Opsporing Verzocht: “Goed programma waarin blijkbaar toch nuttige tips uit naar voren komen. En vaak verbazing over het asociaal gedrag van de daders, dat er zulke mensen bestaan!”

1. Flikken Maastricht

Flikken Maastricht is een politieserie. Moord en doodslag, chantagepraktijken, verdwijningen, drugszaken zijn de zaken waar rechercheurs Floris Wolfs en Eva van Dongen mee geconfronteerd worden in de serie.”

Rens over Flikken Maastricht:Lekker voor op de vrijdagavond; onderuit op de bank even een moord opgelost zien worden.

1. Goede tijden, slechte tijden

Goede tijden, slechte tijden, is een serie die draait om de inwoners van het plaatsje Meerdijk.

Rens over Goede tijden, slechte tijden:Moet ik dagelijks mee kijken. Even een relax momentje voordat ik achter de computer kruip om taken voor de vereniging te doen.

Zo heeft Rens een mooi startsein gegeven voor deze rubriek. De pen wordt door Rens doorgegeven aan Jan Thijs Buijze en we zijn benieuwd naar zijn top 3 uitgaansgelegenheden.