KNVB en ING introduceren iets nieuws. Een spannend en gezellig slottoernooi voor alle voetballende meiden in de MO13, MO15, MO17 en MO20-competitie. En het echt goede nieuws: SJO Serooskerke-Veere is toernooilocatie voor de allereerste editie van deze Final League. Zaterdagochtend 10 juni is er een toernooi in Serooskerke voor MO17 teams van 9:00 tot 13:00 met 5 teams uit de regio. SJO Serooskerke-Veere maakt er een echte topdag van, dus kom gezellig langs om de vereniging én meidenvoetbal te ontdekken.

Alle teams die in de MO13 t/m MO20 competitie spelen doen mee aan de Final League. Op basis van de ranglijst van de competitie spelen alle teams een toernooi met tegenstanders van vergelijkbaar niveau. Zo beleven alle teams samen een leuke en spannende toernooidag en een sportief hoogtepunt van het seizoen. De Final League beleeft dit jaar haar primeur, maar zal jaarlijks terugkeren.

Kijk voor meer informatie op de website van de KNVB.

Klik hier voor het wedstrijdschema