Afgelopen weken heeft het eerste VVS FIFA Tournament plaatsgevonden en vandaag is het tijd voor de finaledag! In totaal hebben 34 deelnemers, van jong tot oud, deelgenomen. Via het gameplatform Twitch werden bijna alle wedstrijden live uitgezonden. Deze wedstrijden zijn bij elkaar meer dan 1000 keer bekeken! Je kunt via deze pagina nog eens alle uitslagen terugkijken, en via deze pagina de eindstanden in de poule. Het programma voor vandaag:

Vanaf 17:00 uur de strijd om plek 3 tussen Jannick en Peter

Vanaf 22:00 uur de finale tussen Robbie en Winand

Beide wedstrijden zullen weer gestreamd worden op www.twitch.tv/vvserooskerke. Er worden wederom 2 wedstrijden gespeeld, en bij een gelijke stand over twee wedstrijden wordt er een derde beslissende wedstrijd gespeeld. Er wordt gestreden om de eeuwige roem en de volgende 3 prijzen:

1. Derbystar wedstrijdbal
  2. Jan van Haasteren puzzel
  3. Heineken strandlaken

Ook worden er op de finaledag nog twee VVV Kadobonnen t.w.v. 15 euro verloot onder de kijkers! Via onze stories in Instagram kan er worden voorspeld a) wanneer het eerste doelpunt wordt gemaakt in de finale en b) wat de uitslag van de finale is over 2 wedstrijden (bijv. 1-0 & 1-0 = 2-0). Deze prijzen worden beschikbaar gesteld door Apply Opleidingen en Advies, waarvoor dank!