Al heel wat jaren wordt er tijdens de nieuwjaarsreceptie ‘de vrijwilliger van het jaar’ van onze vereniging gekozen. Dit jaar kon de nieuwjaarsreceptie logischerwijs niet plaatsvinden, maar er wordt wel een trouwe vrijwilliger in het zonnetje gezet!

Onze voorzitter bracht afgelopen zaterdag bezoek aan Sportpark Noordhout, waar Jacco Gideonse wekelijks Adrie van Belzen assisteert bij het trainen van de tweede selectie. Jacco is zo’n beetje zijn hele leven al voor de vereniging actief. Als jeugdtrainer, barman, scheidsrechter of als lid van de jeugdcommissie en webcommissie (al ruim 19 jaar!).

Kenneth filmde de verrassing van deze huldiging op het trainingsveld. De video is hieronder te bekijken. Jacco, bedankt voor alle inzet en van harte gefeliciteerd!