UPDATE: De 1e editie van het Stroskerkse Jeu de Boulestoernooi zit vol! Aanmelden is dus helaas NIET meer mogelijk. Maar liefst 35 duo’s verspreid over 7 banen gaan de strijd aan de winst van dit toernooi! Vanaf 16:15 uur zullen de eerste ballen worden gegooid en het schema volgt.

Voetbal – Jeu de Boules – Hapje – Drankje. Wat is er nou mooier om het seizoen te openen met een nieuw evenement! Het 1e speelt deze dag een oefenwedstrijd om 13:30 uur thuis tegen ZSC’62 en het 2e speelt een oefenwedstrijd uit tegen Arnemuiden 2 om 12:30 uur. Daarna willen we om 16:00 uur starten met een gezellig jeu de boules toernooi op het veldje voor de kantine. Let op, er wordt dus op gras gespeeld. Het toernooi zal in duo’s gespeeld worden wat betekent dat je je ook moet opgeven als duo hiervoor! Dit kan bij Bert Francke via 0636192667 of via bertfrancke@hotmail.com

De indeling, regels en het spelformat zal later bekend worden gemaakt. Dit is ook afhankelijk van het aantal deelnemers. Wij hopen uiteraard op zoveel mogelijk duo’s om het toernooi tot een groot succes te maken. Uiteraard gaat het winnende duo ervandoor met een prachtige bokaal!

Deze dag/avond zal de nieuwe frituurwagen van Plus Corbijn aanwezig zijn, zodat iedereen lekker wat te eten kan kopen tijdens of na het toernooi. Deze zal geopend zijn tussen 17:00 en 22:00 uur. Ook vrienden en supporters zijn deze dag van harte welkom om te komen genieten van een hapje en een drankje. Na het toernooi sluiten we de avond op een leuke manier af in de kantine. Deze zal tot uiterlijk 00:00 uur geopend zijn.

Voor het eten hoef je je niet op te geven, want dit kan gewoon ter plaatse besteld worden. Voor de jeu de boules moet je je als duo opgeven voor maandag 14 augustus. (niet meer mogelijk)

Tot dan!