Na de sponsorloop was het tijd voor de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie. Nadat de aanwezigen elkaar de beste wensen hadden gewenst, volgde de  speech van voorzitter Hans. Hij haalde onder andere de prestaties van de elftallen aan, de samenwerking met Veere en wat de toekomst gaat brengen. Ook werden hij en de andere bestuursleden verrast door Jacco Riemens, die namens de jeugdafdeling een lijst met foto’s van alle jeugdteams (met nieuwe shirts) overhandigde.

Hans maakte traditiegetrouw ook de vrijwilliger van het jaar bekend. Dit jaar viel de eer te beurt aan Kees Geerse. Kees is al vele jaren actief op de vereniging in verschillende functies, zo was hij onder andere actief achter de bar, als leider, schilder, bestuurslid en op dit moment als wedstrijdsecretaris. Het is je dan ook meer dan gegund Kees!

Bram Vader was ook aanwezig en nam foto’s  van de nieuwjaarsreceptie.