Beste (club)scheidsrechters, leiders en overige spelende leden,

Vanaf dit seizoen gaan er veranderingen plaatsvinden voor de registratie van de wedstrijden van de jongens/meisjes  JO13 en ouder en Alle senioren. Voor de JO9 en JO11 blijft de registratie ongewijzigd.

Met ingang van komend seizoen wordt de plastic spelerspas afgeschaft.

In alle amateurvoetbalcompetities wordt overgestapt op de Wedstrijdzaken-app, met daarin digitale spelerspassen en het mobiel digitaal wedstrijdformulier (mDWF). In deze mail alvast wat informatie zodat alle leden zich kunnen voorbereiden.

• Tot nu toe werd er een wedstrijdformulier ingevuld via de computer door de leider van het team; vanaf komend seizoen wordt er gebruik gemaakt van een Wedstrijdzaken-app.  Het wedstrijdformulier via Sportlink werkt niet meer.
  • Alle clubscheidsrechters van VV Serooskerke en VV Veere kunnen zelf de KNVB Wedstrijdzaken-app downloaden en je kunt je registeren via je email adres, wat bekend is bij de ledenadministratie (anders alsnog opgeven)
  • App voor IOS en Android smartphones: beschikbaar in Appstore en Playstore. Er is geen Windows-versie;
  • Via de app zie je het programma van jouw wedstrijd.
  • De leider van elk team geeft elke wedstrijd via de app aan welke spelers er zullen spelen (zoals voorheen via de computer in Sportlink werd gedaan), dit kan vanaf vrijdagavond.
  • De scheidsrechter controleert via de app de spelersopgaaf, de passen en vult de uitslag na afloop in.
  • De plastic spelerspassen worden dus vervangen door digitale spelerspassen
  • Je kunt je digitale spelerspas in de app zien

Teamleiders:zorg ook dat je de app gedownload hebt voor aanvang van het seizoen.

Alle voetballende leden: download de KNVB Wedstrijdzaken-app vast op je telefoon en registreer je met het bij de club bekende emailadres.

Check of je pasfoto aanwezig is en nog goed is; upload anders een (nieuwe) foto. Dit kan nog tot 1 november!!!

Op deze pagina vind je 4 handleidingen in pdf-formaat en ook 3 instructiefilmpjes.

Er is nog meer info te vinden op www.knvb.nl/mdwf.

Als jullie vragen hebben naar aanleiding van mDWF dan horen wij dit graag, zodat we jullie hiermee kunnen helpen.

Bekijk hier de flyer