We hebben een mooi nieuw sponsordoek mogen ontvangen, dit keer van A&R afbouw. A&R staat voor Ad en Richard: Ad Riemens, trouwe supporter bij de thuiswedstrijden van Seroos 1 en Richard Heiboer, speler van Veere 3. A&R afbouw is ook al jaren de trouwe kledingsponsor van de JO17:

Ad woont in Middelburg en is getrouwd met Addy. Ze hebben 1 zoon. Die werkt ook in de afbouw, maar niet meer bij A&R. Eind 2008 is het bedrijf begonnen en ze zijn gevestigd in de wijk Ramsburg in Middelburg. In totaal werken er 6 personen en ze doen bijna alles wat met afbouw te maken heeft. Zoals bijvoorbeeld het zetten van wanden en plafonds aanleggen. Ad zijn rol is ervoor zorgen dat alles goed verloopt. Van werk aannemen, tot het materiaal bestellen en de juiste mensen naar de klant sturen.

Ad heeft lang geleden gevoetbald bij Serooskerke, zodoende een beetje blijven hangen en is nu dus heel vaak toeschouwer en bezoeker van de kantine. Ook is het plafond in de kantine jaren geleden aangelegd door A&R afbouw. Mocht u ook op zoek zijn naar een aannemer voor nieuw- of verbouw, denk dan eens aan A&R afbouw.