Donderdag 20 mei 2021 is ons lid en ‘vriend van Seroos’ Piet Rooze overleden.

Piet heeft zich heel veel ingezet voor onze club. In zijn jonge jaren was Piet actief als voetballer in diverse elftallen binnen onze vereniging.

Jarenlang heeft hij werkzaamheden verricht binnen de sponsorcommissie. Maar ook was Piet vaak te vinden in ons clubhuis als barman. En zorgde hij er samen met de schoonmaakploeg voor dat ons clubhuis op de maandag weer netjes werd gepoetst en opgeruimd. Bij rommelmarkten was Piet achter een kraam te vinden.

Als man en vader van een bij onze voetbalvereniging betrokken gezin, als vrijwilliger maar vooral ook als persoon en supporter gaan we Piet op ons sportpark missen.

Met Piet verliezen wij een man die altijd klaar stond voor de vv Serooskerke. Zijn betrokkenheid en behulpzaamheid zullen wij dan ook niet vergeten.

We wensen Janita, Marieke & Jarno, Frank & Rosanne, Bas & Maxime en kleinkinderen veel sterkte toe de komende tijd.

Bestuur vv Serooskerke

In verband met de richtlijnen corona virus Covid-19  kunnen we niet allemaal bij de uitvaartplechtigheid van Piet zijn. In overleg met familie is het voorstel om, voor degene die dat wil, een erehaag in de omgeving van het huis van Piet en Janita te vormen. Om op deze manier nog afscheid te kunnen nemen van Piet.  De uitvaartstoet vertrekt samen met de naaste familie op donderdag 27 mei 2021 om 13.00 uur vanaf de woning aan de Van Borsselenlaan 11 in Sint Laurens. Van daaruit gaan ze langs de Jeu de Boulesbaan via de Kerklaan naar Middelburg.